סערת גנץ: "לא מוסרי; מפלגת 'אנטי חוסן לישראל'"

    עמית דניאל No Comments on סערת גנץ: "לא מוסרי; מפלגת 'אנטי חוסן לישראל'"

    האלוף במיל' עוזי דיין תוקף את דבריו של גנץ על חוק הלאום ואומר: "חוק הלאום הכרחי למדינה; במגילת העצמאות ישנם דברים חסרים"

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת גנץ. לאחר שסיפק היום (שני) הרמטכ"ל בני גנץ הצהרה בה הבטיח לקבוצת מפגינים דרוזים המשתייכת לשמאל, כי יעשה כל שביכולתו לשנות את חוק הלאום, בימין מגיבים לדבריו. בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת אפרים דוד שוחח האלוף במיל' עוזי דיין שמתמודד בפריימריז בליכוד ותקף את דבריו של גנץ. "חוק הלאום הכרחי", אמר דיין והתייחס לשמה של מפלגתו של גנץ: "זו מפלגת אנטי חוסן לישראל".

    "בכנסת הבאה יהיו כ-70 חכי"ם שלא נבחרו על ידי הציבור אלא על ידי יושבי ראש מפלגה. זו סכנה לדמוקרטיה", אמר. דיין ערך הבחנה בשידור בין המפלגות החרדיות שנציגיהם נבחרים על ידי גדולי ישראל, מועצות גדולי התורה, לבין, להבדיל, יושבי ראש מפלגות שבוחרים נציגים על פי שיקולי רייטינג ופופולאריות.

    אתמול פורסם קטע וידיאו בו נראה גנץ מספר בפורום כלשהו על אירוע שהתרחש באחד מהמבצעים שהיו בעזה תחת פיקודו, שם לא נתן לחיילים לבצע תקיפה של מבנה עד שלא וידאו במאת האחוזים שאין חפים מפשע במבנה. גנץ התפאר בכך ואף אמר כי נטל על אחריותו סיכון כלשהו של החיילים. דיין אמר: "זה לא מוסרי. לסכן חיילים ולהתגאות בזה?".



    0 תגובות